תוכנית אימונים לירידה במשקל – ככה תעשו את זה נכון

תוכנית אימונים לירידה במשקל – כך תוכלו להפוך את החלום למציאות

תוכן עניינים

אחת השאלות שאנחנו מקבלים תמיד היא איך לבנות תוכנית אימונים לירידה במשקל?

ירידה במשקל היא חלומם של לא מעט אנשים, אנשים שרוצים להגיע למצב שבו הם מצליחים להשיג את המשקל האידיאלי.

אך בכדי שגבר או אישה יהיו מסוגלים לרדת במשקל בצורה מספקת, הם יהיו מוכרחים לשלב אימונים המיועדים לירידה במשקל.

אנשים שלא יתאמנו בכלל, יצטרכו לעבוד הרבה יותר קשה על מנת להשיג את המשקל האידיאלי – כך שאתם צריכים לקחת את הנושא הזה בחשבון.

אז כיצד נראית תוכנית אימונים לירידה במשקל?

על כך אנו הולכים להרחיב ממש בקרוב, כך שאם תסיימו לקרוא את המאמר הבא – אתם תעשו צעד משמעותי אל עבר הגשמת החלום.

אנו במכללת מאסלו, נוכל לסייע לכם להשיג את המטרה שלשמה אתם מתאמנים – אפילו אם מדובר על מטרה של ירידה במשקל שהיא אחת מהמטרות השכיחות ביותר.

אם קראתם את המאמר הבא שמסביר כיצד אמורה להיראות תוכנית אימונים לירידה במשקל, ועדיין יש לכם שאלות – אל תתביישו לפנות אלינו, אנו נשמח לספק לכם את התשובות הכי מקצועיות שיש.

כי בסופו של יום ההצלחה שלנו נמדדת על ידי הצלחתכם, ואנו נהיה מחויבים לתהליך בדיוק כמו שאתם אמורים להיות מחויבים אליו – וביחד אנו צפויים להגשים את החלום הגדול שלכם.

האם יש הבדל בין גברים ובין נשים מבחינת ירידה במשקל?

חשוב לציין כי ירידה במשקל היא המטרה המרכזית גם של גברים וגם של נשים, כך שאין באמת הבדל מבחינת בניית תוכנית אימונים לירידה במשקל.

אומנם יש כאלה שמבחינתם הירידה במשקל תגיע מהר יותר, ויש כאלה שמבחינתם הירידה במשקל תגיע לאט יותר – אך התוכנית חייבת להיראות כמעט אותו הדבר.

כך שלא משנה אם אתם גברים או נשים, אתם יכולים לקרוא את המאמר הבא – ולהבין כי הוא נועד על מנת לסייע לכם.

כך שפתאום אתם תוכלו לראות איך הסיכוי שלכם להוריד במשקל בקצב מסחרחר הוא סיכוי ממשי, הרבה יותר גבוה ממה שחשבתם עד לרגעים אלה ממש.

רוצים לראות תוצאות? תבצעו כמה שיותר אימוני אירובי

אימונים המיועדים לירידה במשקל הם שונים מאימונים רגילים, ואתם צריכים להתמקד באימוני אירובי שהם שורפים הכי הרבה קלוריות.

כך שאם יש לכם זמן פנוי אפילו לאימון קצר, עדיף שתנצלו אותו על ידי ביצוע אימון אירובי – ולא על ידי ביצוע אימון כוח שאמור לקחת הרבה יותר זמן.

כאשר אתם בונים תוכנית אימונים לירידה במשקל, אתם מוכרחים לכלול בתוכה אימוני אירובי רבים.

תוכלו לשלב בכל תחילת אימון ובכל סוף אימון תרגילי אירובי, ובנוסף מוטב כי יהיה לפחות אימון אחד שלם שכולו יהיה עם תרגילי אירובי.

כך אתם תוכלו לזרז את התהליך, ולהפוך את הירידה במשקל למשהו שהוא לגמרי אפשרי ובהישג יד.

אימוני אירובי חשובים, אך אל תוותרו על אימוני כוח

לא מעט מתאמנים נוטים לחשוב כי בניית תוכנית אימונים לירידה במשקל חייבת לכלול בתוכה אך ורק אימוני אירובי.

בפועל כמו שאמרנו בפסקה הקודמת, אימוני אירובי אמורים להיות האימונים המנחים כאשר אתם רוצים לרדת במשקל – אך אף אחד לא אמר שאתם צריכים לוותר על אימוני כוח.

אימוני כוח גם הם חשובים בכדי שתוכלו לראות תוצאות, כך שאל תוותרו עליהם.

אז מה אנו ממליצים לכם לעשות? ל

מצוא את השילוב המנצח בין אימוני אירובי ובין אימוני כוח.

כך אתם גם תוכלו לחטב את עצמכם בעזרת אימוני הכוח, וגם תוכלו לשרוף קלוריות על ידי אימוני אירובי.

המשימה שלכם תהפוך להיות הרבה יותר קלה כאשר מדובר על אימוני אירובי שמשולבים ביחד עם אימוני כוח, תיקחו את זה בחשבון לאורך כל הדרך.

לא ניתן לרדת במשקל מבלי לשמור על תזונה

לא ניתן לרדת במשקל מבלי לשמור על תזונה
לא ניתן לרדת במשקל מבלי לשמור על תזונה

לא משנה כמה תשקיעו על תוכנית אימונים לירידה במשקל, אם אתם לא תשמרו על תזונה נכונה – אתם לא תוכלו להגיע למשקל הרצוי.

תזונה היא חלק בלתי נפרד מהתהליך, ולכן אתם תהיו מוכרחים לבנות לעצמכם תפריט נכון שמתאים לכם – כזה שיסייע לכם לשלב אותו ביחד עם האימונים.

מה זה אומר תפריט נכון?

האמת היא שזה משתנה מאדם לאדם, והעצה הטובה ביותר במקרה הזה היא להתייעץ עם תזונאית שתסייע לכם לבנות אותו.

כך תוכלו לראות גם תוצאות הן מבחינת האימונים והן מבחינת התזונה.

אם תחליטו רק לשמור על תזונה או רק על אימונים, ככל הנראה התוצאות יגיעו בצורה הרבה יותר איטית ממה שציפיתם שהם יגיעו מלכתחילה.

תוכנית אימונים לירידה מהירה במשקל – האומנם?

כל מי שרוצה לרדת במשקל, יעדיף לעשות את זה בצורה הכי מהירה שיש – כי ברגע שיש תוצאות מגיע גם הדחף להמשיך בדיוק באותו מסלול.

אם לא תראו תוצאות, ככל הנראה בשלב מסוים אתם תרימו ידיים ותוותרו על כל התהליך שאותו התחלתם.

לכן חשוב מאוד שלא תחפשו קיצורי דרך, כי קיצורי דרך ברוב המקרים יחזירו אתכם ישירות לנקודת ההתחלה.

אל תחפשו את הדרך הכי מהירה לרדת במשקל, תחפשו את הדרך שתסייע לכם לרדת במשקל בצורה עקבית ונכונה.

כי אם אתם תרדו מהר, אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב שבו המשקל גם יחזור במהרה – ובסוף אתם תגיעו בדיוק לאותה נקודה שבה התחלתם את כל התהליך.

אל תקפצו מעבר ליכולות שלכם, כי זה לא תמיד יהיה משהו שתוכלו לעמוד בו.

תעבדו ביחד עם אנשי מקצוע שאתם סומכים עליהם

העלאת מסת שריר

אנו במכללת מאסלו נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בכל מה שנדרש על מנת שתוכלו להשיג את המשקל האידיאלי.

אך אם אתם בוחרים לבנות תוכנית אימונים לירידה במשקל באופן עצמאי, חשוב שתעבדו ביחד עם אנשי מקצוע מנוסים שאתם מסוגלים לסמוך עליהם – אנשי מקצוע שייקחו אתכם להצלחה.

כי בסוף אם אתם תהיו ממש לבדכם בכל התהליך הזה, יהיה לכם מאוד קשה להגיע למצב שבו אתם לא תשברו.

שבירה בתהליך ירידה במשקל זה דבר שקורה לכולם, אך ברגע שיש אנשי מקצוע שעוטפים אתכם מכל הכיוונים – אתם תוכלו לצלוח גם את המצב הזה.

התוכנית שאותה אתם בונים היא רק הכלי להוציא את כל הרצונות שלכם החוצה, אך בפועל אם אתם לא תתמידו בביצוע שלה ואם אתם לא תתגברו על כל המשברים – לא תשיגו את המשקל שתמיד חלמתם עליו.

תשתדלו לא לקבוע לעצמכם מטרות לא אפשריות

עוד טיפ יעיל מאוד שיכול לסייע לכם להתקדם על פי תוכנית אימונים לירידה במשקל הוא שבכל פעם תקבעו לעצמכם מטרות קטנות שאותן תוכלו להשיג.

חשוב מאוד שהמטרות הללו יהיו מטרות שנמצאות בהישג יד, כך בכל פעם אתם תוכלו לכבוש עוד פסגה קטנה – בדרך לכבוש את הפסגה המרכזית.

אך אם אתם לא תעשו צעדים קטנים, המשימה עלולה להפוך להיות הרבה יותר קשה.

ברגע שניצבות מולכם מטרות קטנות, אך מטרות שאתם תוכלו להשיג אותם – פתאום השגת המטרות היא דרך אפשרי.

אתם תראו איך כל מטרה קטנה שאתם משיגים מביאה איתה אדרנלין משמעותי שלא ניתן להסביר אותו במילים.

אדרנלין שהוא כמו דלק שיאפשר לכם להמשיך באותו האינטנסיביות כמו עד לאותו הרגע.

נמאס לך לשרוף זמן ומאמץ בחדר כושר ולהשיג תוצאות בינוניות ולא מספקות?

הגיע הזמן לקחת את הגוף שלך לנקסט לבל ולראות תוצאות יוצאות דופן שגורמות לכל החברים להתחנן שתגלה להם את מה "הסוד" שלך.

תתחיל מלקבל במתנה תוכנית אימונים מקיפה בסגנון "פול באדי" שתיקח אותך יד ביד לגוף האלפא שלך – מלא את הפרטים שלך כאן:

ותתחיל את המסע ליום שבו תוכל להסתכל במראה ולהגיד "וואו!" 

אולי יעניין אתכם

בואו להתאמן איתנו

תוכנית אימונים אונליין שניתן לבצע בכל זמן ומכל מקום פשוט מתלבשים,מתחברים ומתחילים להתאמן.

דילוג לתוכן